Παρασκευή, 16 Ιανουαρίου 2015

Δύο Ημέρες Μία Νύχτα (Deux Jours Une Nuit) Από 6 Νοεμβρίου στους κινηματογράφους

Δύο Ημέρες
Μία Νύχτα

Deux Jours Une Nuit


των Ζαν-Πιέρ και Λυκ Νταρντέν

Μαριόν Κοτιγιάρ, Φαμπρίτσιο Ροντζιόνε, Πίλι Γκρουν

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΓΙΑ ΟΣΚΑΡ Α' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ

(ΜΑΡΙΟΝ ΚΟΤΙΓΙΑΡ)

ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΝΩΝ

Διάρκεια:  95’

Σύνοψη
Η Σάντρα, νεαρή σύζυγος και μητέρα, εργάζεται σε ένα εργοστάσιο σε μια μικρή πόλη του Βελγίου. Κατά την απουσία της, οι συνάδελφοι της συνειδητοποιούν ότι μπορούν να καλύψουν τη βάρδια της με μικρές υπερωρίες και χρηματικά μπόνους. Η μοίρα της Σάντρα βρίσκεται στα χέρια 16 εργατών, τους οποίους πρέπει να πείσει να αρνηθούν τα μπόνους για να κρατήσει τη δουλειά της. Μπαίνει σε μια μάχη για να σώσει τη θέση της, δύο ημέρες και μία νύχτα, πριν την καταληκτική ψηφοφορία.
Δηλώσεις σκηνοθέτων
«Επί χρόνια σκεφτόμασταν να κάνουμε μια ταινία, για κάποιον που χάνει τη δουλειά του, εξαιτίας των συναδέλφων του. Το Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα, γεννήθηκε όταν σκεφτήκαμε τη Σάντρα και το Μανού, ένα ζευγάρι ενωμένο απέναντι στις αντιξοότητες. Η ταινία δεν είναι η μάχη ενός κακόμοιρου κοριτσιού απέναντι σε κακούς. Δεν κρίνουμε τους χαρακτήρες τους, ο καθένας από τους συναδέλφους της Σάντρα,  έχει ένα καλό λόγο γιατην απάντηση που δίνει. Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί. Δε μας ενδιαφέρει να βλέπουμε έτσι τον κόσμο.»
Λυκ Νταρντέν
«Ήταν πολύ σημαντικό για εμάς, να παρουσιάσουμε έναν άνθρωπο, που περιθωριοποιήθηκε γιατί θεωρήθηκε αδύναμος. Η ταινία εξυμνεί το «μη αποδοτικό» χαρακτήρα, που βρίσκει τη δύναμη και το θάρρος να παλέψει μαζί με τον άνθρωπο του. Το γενικό πλαίσιο της ταινίας είναι η εμμονή με την αποδοτικότητα και ο βίαιος ανταγωνισμός μεταξύ συνεργατών, όχι μόνο στο Βέλγιο αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο.»
Ζαν-Πιέρ Νταρντέν
Μαριόν Κοτιγιάρ
«Γνώρισα τους αδερφούς Νταρντέν στα γυρίσματα του «Σώμα με σώμα».  Ένιωσα δέος, τους θαύμαζα πολύ ανέκαθεν. Πίστευα ότι ήταν πέρα από τις δυνατότητες μου- δεν συνεργάζονται συχνά με ηθοποιούς σαν εμένα. Ήξερα ότι αν δούλευα στις ΗΠΑ, θα μου δινόταν η ευκαιρία να δουλέψω με περισσότερους σκηνοθέτες, αλλά οι Νταρντέν; Ήταν πραγματική έκπληξη και χαρά ταυτόχρονα.
Κάθε μία από τις ταινίες τους, παρατηρεί την πραγματικότητα στην κοινωνία, παίρνοντας κάθε φορα ένα κινηματογραφικό ρίσκο. Είναι πραγματικά πρωτοποριακοί σ’ αυτό που κάνουν και τα θέματα με τα οποία καταπιάνονται, παγκόσμια.
Στη πρώτη μας συνάντηση, ήμουν σα μικρό παιδί, προσπαθούσα να το καταπιέσω, αλλά δε τα κατάφερνα. Τους είπα «είμαι τόσο χαρούμενη που δουλεύω μαζί σας, θα μπορούσα να κάνω τούμπες!» Έπρεπε να τους πω πως αισθάνομαι πριν αρχίσουμε τη σοβαρή δουλειά!
Η Σάντρα είναι μια πραγματική ηρωίδα, και ήταν μια ιδιαίτερη πρόκληση για μένα ο ρόλος αυτός. Μία γυναίκα που συναντά τους συναδέλφους της και προσπαθεί να τους πείσει να σκεφτούν την ψήφο τους- η συνεχής επανάληψη σήμαινε ότι έπρεπε να δουλέψω πολύ σε διαφορετικές χροιές και παραλλαγές. Πρόκειται για μια συνηθισμένη γυναίκα, που γνωρίζει το κόστος των πραγμάτων. Καταλαβαίνει γιατί κάποιοι από τους συναδέλφους της επιλέγουν να κρατήσουν τα χρήματα, αντί να σωθεί η δουλειά της. Κανείς δε γνωρίζει τι θα έκανε στη θέση της, και η ίδια η ταινία δεν κρίνει κανέναν. Αυτό την κάνει τόσο δυνατή.»
Μαριόν Κοτιγιάρ
Φιλμογραφία


Deux Jours, Une Nuit - Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα (2014)                
Anchorman 2: The Legend Continues - Ο Παρουσιαστής 2: Ο Μύθος Συνεχίζεται (2013)    
Blood Ties (2013)                
The Immigrant - Κάποτε στη Νέα Υόρκη (2013)
De Rouille et d`Os - Σώμα με Σώμα (2012)                      
The Dark Knight Rises - Ο Σκοτεινός Ιππότης: Η Επιστροφή (2012)                           
Contagion (2011)                               
Midnight in Paris - Μεσάνυχτα στο Παρίσι (2011)       
Inception (2010)  
Les Petits Mouchoirs - Μικρά Αθώα Ψέματα (2010)     
Le Dernier Vol - Η Τελευταία Πτήση (2009)                    
Nine - Εννέα (2009)                            
Public Enemies - Δημόσιος Κίνδυνος (2009)                  
La Mome - Ζωή σαν Τριαντάφυλλο (2007) (Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου)               
A Good Year - Μια Καλή Χρονιά (2006)          
Fair Play (2006)   
Ma Vie en l`Air - Το Κορίτσι των Ονείρων του (2005)  
Mary - Τα Πάθη μιας Γυναίκας (2005)                             
Sauf le Respect que Je Vous Dois - Η Απόλυση (2005)  
Innocence - Αθωότητα (2004)           
Un Long Dimanche de Fiancailles - Οι Ατελείωτοι Αρραβώνες (2004)     
Big Fish - Απίθανες Ιστορίες (2003)                 
Jeux d`Enfants - Αγάπα Με Αν Τολμάς (2003)               
Taxi 3 - Ταξί 3 (2003)         
Taxi 2 - Ταξί 2 (2000)                         
Taxi - Ταξί (1998)

ΖΑΝ-ΠΙΕΡ & ΛΥΚ ΝΤΑΡΝΤΕΝ
Ο Ζαν Πιέρ Νταρντέν γεννήθηκε στο Βέλγιο τον Απρίλιο του 1951, ενώ ο Λυκ το Μάρτιο του 1954.
Μαζί έχουν σκηνοθετήσει αμέτρητα ντοκιμαντέρ. Το 1975, ίδρυσαν την εταιρία παραγωγής  Dérives, η οποία έχει κάνει την παραγωγή σε περισσότερα από 80 ντοκιμαντέρ μέχρι σήμερα. Το 1994, ίδρυσαν την εταιρία παραγωγής  Les Films du Fleuve.
Φιλμογραφία


Deux Jours, Une Nuit - Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα (2014)  
Le Gamin au Velo - Το Παιδί με το Ποδήλατο (2011)       
Le Silence de Lorna - Η Σιωπή της Λόρνα (2008)
L`Enfant - Το Παιδί (2005)           
Le Fils - Ο Γιος (2002)      
Rosetta - Ροζέτα (1999)
La Promesse - Η Υπόσχεση (1996)            
Je Pense a Vous - Σας Σκέφτομαι (1992)
 Falsch (1987)

ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΣΠΙΤΙ (THE HOUSE OF MAGIC) Από 23 Οκτωβρίου στους κινηματογράφους

ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΣΠΙΤΙ
THE HOUSE OF MAGIC
Μια ταινία των Μπεν Στάσεν και Ζερεμί Ντεγκρυσόν

  
Μεταγλωττισμένη στα ελληνικά:

 Σκηνοθετική επιμέλεια: Κωνσταντίνος Κακκανάς
Μετάφραση: Φανή Καρόζη
Ηχοληψία: Τάσος Χαμοσφακίδης
Μίξη ήχου: Ανδρέας Γεωργαλλής

Ακούστηκαν οι ηθοποιοί (Με αλφαβητική σειρά):
 Εβελίνα Αραπίδη
Κωνσταντίνα Γεωργαντά
Κώστας Δαρλάσης
Κωνσταντίνος Κακκανάς
Βάσια Λακουμέντα
Ποίμης Πέτρου
Διονυσία Τσιτιρίδου
Γιάννης Υφαντής

 Διάρκεια: 85 λεπτά

*Ημερομηνία κυκλοφορίας: 23 Οκτωβρίου (μόνο η μεταγλωττισμένη εκδοχή)


Συνοψη
Ένα βροχερό βράδυ, ο μικρός γατούλης Θάντερ, βρίσκει καταφύγιο στο αρχοντικό του Μάγου Λορέντζο. Ο μάγος μοιράζεται το σπίτι του με αμέτρητα ζωάκια, ρομποτάκια και μαραφέτια, που έχουν την ικανότητα να φτιάχνουν πρωινό ενώ χορεύουν και τραγουδούν! Ο Τζακ το λαγουδάκι, και η Μάγκι το ποντίκι όμως συνωμοτούν για να διώξουν το κακόμοιρο γατάκι. Σύντομα ο μάγος θα αρρωστήσει, και όλοι μαζί οι κάτοικοι του σπιτιού θα ενωθούν για να σώσουν την έπαυλη που κινδυνεύει να πουληθεί, με πρωτεργάτη το Θάντερ!

ΠΩς ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΣΠΙΤΙ
«Το μαγικό σπίτι δημιουργήθηκε βασισμένο σε μια ταινία «αξιοθέατο» (attraction film), που έγινε περίπου πριν μια δεκαετία. Ουσιαστικά ήταν μια ταινία 4D των 15 λεπτών (3D με φυσικά εφέ στο χώρο). Τότε λεγόταν «Το στοιχειωμένο σπίτι».
Μετά τα «Οι περιπέτειες του Σάμμυ: Το μυστικό πέρασμα» και Sammy 2 , ψάχναμε για ιδέες για μια μεγάλου μήκους ταινία, κι αυτή μας φάνηκε πολύ καλή! Φυσικά ήταν μια μικρή ιστορία που έπρεπε να μετατρέψουμε σε ολόκληρο σενάριο.
Αρχικά, ο τίτλος ήταν «Το στοιχειωμένο σπίτι», αλλά η λέξη «μαγεία» ταίριαζε καλύτερα στην ταινία μας. Δεν είναι καθόλου τρομακτική, ακόμα κι όταν ο πιθανός αγοραστής φεύγει φωνάζοντας «Το σπίτι είναι στοιχειωμένο!», είναι απλά διασκεδαστικό, γιατί το κοινό γνωρίζει ότι είναι όλο στημένο από τα ζωάκια του σπιτιού!»
Μπεν Στάσεν

δινοντασ ζωη στουσ χαρακτηρεσ
«Υπάρχουν 50 χαρακτήρες στο Μαγικό Σπίτι, για τον καθένα από τους οποίους κάναμε πολλά προσχέδια κι έρευνα για να τον τελειοποιήσουμε. Για το Θάντερ, δοκιμάσαμε πολλές φορές ακόμα και το μέγεθος του- δε θέλαμε να είναι ούτε πολύ μεγάλος, ούτε μικρός. Για τους χαρακτήρες που απολαμβάναμε να κακομεταχεριζόμαστε, αναζητήσαμε ηθοποιούς που μπορεί να μοιάζανε με αυτό που είχαμε στο μυαλό μας- όπως ο Πιερ Ρίτσαρντ για το Λόρενς: ο κλασικός γέρος με τα τρελά γκρίζα μαλλιά. Υπάρχουν τέσσερα στάδια για κάθε σκηνή.
Αρχικά το storyboard, η ταινία δηλαδή σε σχέδια. Με αυτό στα χέρια μπορούμε κι ελέγχουμε κι απορρίπτουμε σκηνές, ενώ δημιουργούμε και ένα κινούμενο 2D βασισμένο σε αυτό, για να πάρουμε μια πρώτη αίσθηση για την ταινία.
Ακολουθεί η διάταξη- τοποθετούμε δηλαδή τους χαρακτήρες και τις κάμερες στο χώρο, και αρχίζουμε να βλέπουμε σε πραγματικά μεγάθη πια, πως οι σκηνές θα χωριστούν σε γυρίσματα.
Από το στάδιο αυτό κι έπειτα, η ταινία αρχίζει να αποκτά ζωή.
Κατά τη διάρκεια του animation, ζωντανεύουμε τους χαρακτήρες- τις εκφράσεις των προσώπων, τα ειδικά εφέ, ακόμη και την κίνηση στα ρούχα και στα μαλλιά τους.
Το τελευταίο στάδιο είναι η σύνθεση, όπου δημιουργούμε την ατμόσφαιρα και διορθώνουμε τα χρώματα, μέχρι να έχουμε την τελική εικόνα.
Είμαστε πολύ περήφανοι για το αποτέλεσμα!»
Ζερεμί Ντεγκρυσόν

Βιογραφία- Ο κόσμος του Μπεν Στάσσεν
-Γεννήθηκε στο Βέλγιο
1985    Αποφοίτησε από τη Σχολή Κινηματογράφου και Τηλεόρασης (Καλιφόρνια) κι εργάστηκε για την Αμερικανική τηλεόραση.
1990    Έκανε τα πρώτα του βήματα στο animation κι έκανε την παραγωγή για το MY UNCLES LEGACY, που προτάθηκε για Καλύτερη Ξενόγλωσση Ταινία στις Χρυσές Σφαίρες.
1991    Εργάστηκε ως παραγωγός και σκηνοθέτης σε ταινίες για θεματικά πάρκα και μουσεία.
1994    Ίδρυσε την εταιρία παραγωγής και διανομής nWave Pictures.
1998    Σκηνοθέτησε την πρώτη ταινία σε IMAX 3D, «ENCOUNTER IN THE THIRD DIMENSION».
2007    Σκηνοθέτησε την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του «Ταξίδι στο Φεγγάρι» (Fly me to the moon).
2009    Προτάθηκε για Βραβείο Κοινού στα Ευρωπαϊκά Βραβεία Κινηματογράφου.
-Ζει κι εργάζεται μεταξύ Βελγίου και ΗΠΑ.

Φιλμογραφία

2011    Σάμμυ 2 (SAMMY 2)
2009    Οι Περιπέτειες του Σάμμυ: Το Μυστικό Πέρασμα (SAMMYS ADVENTURES)
2007    Ταξίδι στο Φεγγάρι- (FLY ME TO THE MOON)

Ταινίες IMAX
2006    AFRICAN ADVENTURE: SAFARI IN THE OKAVANGO
2004    WILD SAFARI 3D
2002    MISADVENTURES IN 3D  
2001    SOS PLANET  
2000    HAUNTED CASTLE
1998    ALIEN ADVENTURE
ENCOUNTER IN THE THIRD DIMENSION
1996    THRILL RIDE: THE SCIENCE OF FUN

Μικρού μήκους

1990-2009: DEVIL’S MINE RIDE, COSMIC PINBALL, ASTRO CANYON COASTER, VOLCANO MINE RIDE, SUPERSTITION,SECRETS OF THE LOST TEMPLE, RGB ADVENTURES, KID COASTER, OCEAN JUNGLE, GRAND PRIX RACEWAY, VOYAGE THROUGH THE CENTER OF THE EARTH, MUSEUM OF VIRTUAL HISTORY, AQUARIDE, HAUNTED MINE RIDE, COSMIC COASTER, PANDA VISION, HAUNTED HOUSE.

'71 -- Από 16 Οκτωβρίου στους κιν/φους

‘71

του Γιαν Ντεμάνζ




ΤΖΑΚ Ο’ΚΟΝΕΛ
ΠΟΛ ΑΝΤΕΡΣΟΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ ΝΤΟΡΜΕΡ ΣΟΝ ΧΑΡΙΣ ΜΠΑΡΙ ΚΕΟΓΚΑΝ
ΜΑΡΤΙΝ ΜΑΚΑΝ ΣΑΜ ΡΑΪΝΤ ΚΙΛΙΑΝ ΣΚΟΤ ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΓΟΥΙΛΜΟΤ


ΒΡΑΒΕΙΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΙΔΙΚΗ ΜΝΕΙΑ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ 2014

 ΧΡΥΣΗ ΑΘΗΝΑ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ 2014

 ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΜΗΜΑ DISCOVERY
ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΟΡΟΝΤΟ 2014
  
Διάρκεια: 99’

 ΣΥΝΟΨΗ

Το 1971 στη Βόρεια Ιρλανδία οι συγκρούσεις κλιμακώνονται και ο φόβος για εμφύλιο πόλεμο εντείνεται. Ένας νεαρός Βρετανός στρατολογείται στο Μπέλφαστ. Η πόλη είναι διχασμένη σε «πιστούς» Προτεστάντες και «εχθρικούς» Καθολικούς. Και οι δύο πλευρές έχουν παραστρατιωτικές οργανώσεις, ενώ συμμορίες του δρόμου και μυστικοί πράκτορες προσπαθούν να εξασφαλίσουν τα δικά τους συμφέροντα, ο καθένας με βάση τις αρχές τους.
Μια περιπολία μετατρέπεται γρήγορα σε συμπλοκή και ο άτυχος στρατιώτης θα μείνει πίσω. Η επιστροφή στη βάση του είναι μια οδύσσεια γεμάτη φόβο και απόγνωση. 

ΓΙΑΝ ΝΤΕΜΑΝΖ
Γεννήθηκε στο Παρίσι το 1977, μεγάλωσε στο Λονδίνο και ξεκίνησε την καριέρα του κινηματογραφώντας συναυλίες και φτιάχνοντας διαφημιστικά βίντεο για μουσικούς. Η πρώτη του μικρού μήκους ταινία προβλήθηκε στο φεστιβάλ British Council. Ακολούθησαν οι INCOMPLETE, ALAN AND SAMIR και HEADSPACE. Αφού σπούδασε στην Εθνική Σχολή Κινηματογράφου και Τηλεόρασης, ολοκλήρωσε το MAN IN A BOX το 2006 για το Channel 4.
Το 2007 συμμετείχε στο Talent Campus της Berlinale.Η σειρά που δημιούργησε: DEAD SET προτάθηκε για βραβελίο BAFTA το 2010. Το ’71 είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του.

ΤΖΑΚ Ο ‘ ΚΟΝΕΛ

Ο Τζακ Ο Κόνελ γεννήθηκε το 1990 στο Ντέρμπυ.  Έκανε το ντεμπούτο του στη Βρετανική σαπουνόπερα Doctors. Το 2006, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη μεγάλη οθόνη στο This Is England. Ακολούθησε  Eden Lake το 2008 και η τηλεοπτική εκδοχή του Ανεμοδαρμένα Ύψη. Το 2009 εμφανίστηκε στο πλάι του Μάικλ Κέιν στο Harry Brown. To 2010, πρωταγωνίστησε στο δράμα του BBC, και η εφημερίδα The Observer έγραψε ότι πρόκειται για «ερμηνεία ενός άντρα με τα διπλάσια χρόνια του: μαγευτική, κωμική, γεμάτη ψυχή». Το 2013 βραβεύτηκε από το φεστιβάλ του Δουβλίνου για την ερμηνεία του στην ταινία «Γροθιές στους τοίχους» (Starred up), κι έλαβε μια υποψηφιότητα στα Βρετανικά Βραβεία Ανεξάρτητου Κινηματογράφου.


ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ (RELATOS SALVAJES) Από 4 Οκτωβρίου στους κινηματογράφους

Ο ΠΕΔΡΟ ΑΛΜΟΔΟΒΑΡ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ:

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΓΙΑ ΟΣΚΑΡ 
ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΤΑΝΙΑΣ

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ
(RELATOS SALVAJES)
 του Ντάμιαν Σιφρόν
 ΡΙΚΑΡΝΤΟ ΝΤΑΡΙΝ ΟΣΚΑΡ ΜΑΡΤΙΝΕΖ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΣΜΠΑΡΑΛΙΑ ΕΡΙΚΑ ΡΙΒΑΣ ΡΙΤΑ ΚΟΡΤΕΖΕ ΤΖΟΥΛΙΕΤΑ ΖΥΛΜΠΕΡΜΠΕΡΓΚ ΝΤΑΡΙΟ ΓΚΡΑΝΤΙΝΕΤΙ

ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΝΩΝ

Διάρκεια: 122’
 Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ

Σύνοψη

Η ανισότητα, η αδικία, οι απαιτήσεις του κόσμου που ζούμε προκαλούν άγχος και κατάθλιψη σε πολλούς ανθρώπους. Ενίοτε, κάποιοι από αυτούς ξεσπούν. Αυτή είναι μια ταινία για αυτούς τους ανθρώπους. Οι χαρακτήρες του Ιστορίες Για Αγρίους, περνούν το λεπτό όριο που διαχωρίζει τον πολιτισμό από τη βαρβαρότητα. Η προδοσία ενός εραστή, η αναδρομή στο καταπιεσμένο παρελθόν, ακόμη κι ο εκνευρισμός ενός οδηγού, μπορούν να οδηγήσουν στην παραφροσύνη και την ένοχη απόλαυση του να χάνεις τον έλεγχο.

ΝΤΑΜΙΑΝ ΣΙΦΡΟΝ
Γεννήθηκε το 1975, κοντά στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής. Σπούδασε κινηματογράφο στο Πανεπιστήμιο του Μπουένος Άιρες. Το 2002 έγραψε και σκηνοθέτησε την πετυχημένη σειρά
Los Simuladores. Το 2003 παρουσίασε την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του The Bottom of the Sea στο φεστιβάλ Μαρ Ντελ Πλάτα. Η ταινία έλαβε Ειδική Μνεία από την επιτροπή στο φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν.
Ακολούθησαν τα Tiempo de valientes,  το 2005 και η σειρά Hermanos & Detectives, η οποία γυρίστηκε και για την Ισπανία, το Μεξικό, τη Χιλή, την Ιταλία, την Τουρκία και τη Ρωσία.
Το 2008, δημιούργησε την εταιρία παραγωγής Big Bang. Ετοιμάζει ήδη τις επόμενες ταινίες του μετά το Ιστορίες για Αγρίους, τα The Perfect Couple, The Foreigner και Little Bee, που θα είναι και αγγλόφωνο.

ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ
 Αυτές οι ιστορίες προέκυψαν από τις πιο κρυφές γωνίες του μυαλού μου. Καθώς δούλευα σε άλλα πρότζεκτ, συχνά αντιμετώπιζα προβλήματα που έδειχναν ότι είναι αδύνατον να τα ολοκληρώσω, οπότε έγραφα ταυτόχρονα μικρές ιστορίες για να εξωτερικεύσω την αγανάκτηση μου. Όταν τις ένωσα, συνειδητοποίησα ότι είχαν μια συνοχή: είχαν όλες ως στόχο την εκδίκηση, την κάθαρση και την καταστροφή. Και την ένοχη απόλαυση του να χάνεις τον έλεγχο.
Συχνά σκέφτομαι ότι ο δυτικός τρόπος σκέψης και η ανάλογα φταιγμένη κοινωνία που ζούμε, μειώνει την ευαισθησία των ανθρώπων και καταστρέφει τους ανθρώπινους δεσμούς. Το Ιστορίες Για Αγρίους, παρουσιάζει μεμονωμένα περιστατικά ανθρώπων που ζουν έτσι φυλακισμένοι χωρίς να το γνωρίζουν. Αλλά υπάρχουν κάποιες στιγμές που αντί να καταπιέσουν την αγανάκτηση τους την αφήνουν ελεύθερη.
Η εξιστόρηση πολλών και διαφορετικών ιστοριών ήταν απελευθερωτική για μένα, και μου θύμησε την αγάπη που είχα για τη λογοτεχνία. Το θυμάμαι σα χθες όταν ανακάλυπτα στην οικογενειακή βιβλιοθήκη μας μυθιστορήματα που μου τράβηξαν την πρόσοχη: Tales by the Masters of Crime,Tales by the Master of Mystery, και Tales by the Masters of Terror.
Έργα που βρήκαν το δρόμο στο υποσυνείδητο μου και δημιούργησαν τον χώρο για καλλιτεχνική ελευθερία και πειραματισμό.
Ντάμιαν Σιφρόν