Πέμπτη, 29 Μαΐου 2008

Η Νύχτα και η Πόλη του Ζυλ Ντασέν


Σκηνοθεσία: Ζυλ Ντασέν
Σενάριο: Τζο Άισινγκερ, από το μυθιστόρημα του Γκέραλντ Κερς
Φωτογραφία: Μουτζ Γκρινμπάουμ
Μουσική: Μπέντζαμιν Φράνκελ, Φραντζ Γουάξμαν
Ηθοποιοί:
Ρίτσαρντ Γουίντμαρκ,
Τζιν Τίρνι, Γκούγκι Γουίδερς, Χιου Μάρλοου
Έτος παραγωγής : 1950
Ασπρόμαυρο
Διάρκεια: 101 λεπτά
Η νύχτα και η πόλη θεωρείται η καλύτερη ταινία του Ζυλ Ντασέν γιατί συνδυάζει αριστοτεχνικάτον ασπρόμαυρο φωτισμό του εξπρεσιονισμού με την φωτογραφία του φιλμ νουάρ.
στούς κινηματογράφους :
Χάρητος 50, Κολωνάκι (στάση Μετρό Ευαγγελισμός), 210-7215717. Πεμ. - Τετ.: 20.50/ 23.00
ΡΙΒΙΕΡΑ
Βαλτετσίου 46, Εξάρχεια, 210-3837716, 210-3844827. Πεμ. - Τετ.: 21.00/ 23.00


Παρασκευή, 23 Μαΐου 2008

Το Κλειδί από 22.5.08

TΟ ΚΛΕΙΔΙ (La Clef)


ΑΠΟΛΛΩΝ CINEMAX CLASS

Σταδίου 19 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3236811. Πεμ. - Τετ.: 17.45/ 20.15/ 22.40


ΕΛΛΗΝΙΣ CINEMAX Λ. Κηφισίας 29, Αμπελόκηποι, 210-6464009. Πεμ. - Τετ.: 20.45/ 23.00

ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX 1 Λ. Κηφισίας 245, Ζηρίνειο, Κηφισιά (ΗΣΑΠ Κηφισιά), 2106233567, 2106232808. Πεμ. - Τετ.: 18.15/ 20.30/ 22.45

Τρεις ανθρώπινες ψυχές
Τρία επτασφράγιστα μυστικά
Μπορούν να ξεκλειδωθούν
Με το ίδιο κλειδί…


Σκηνοθεσία: Γκιγιόμ Νικλό
Σενάριο: Πιερ Τριβιντίκ
Φωτογραφία: Κριστόφ Όφενσταϊν
Παίζουν: Βανέσα Παραντί, Γκιγιόμ Κανέ, Μαρί Ζιλέν, Τερί Λερμίτ, Ζαν Ροσφόρντ, Ζοσιάν Μπαλασκό
Έτος παραγωγής: 2007
Γλώσσα: Γαλλικά
Έγχρωμο
Διάρκεια: 115’

Ένας άντρας πληροφορείται τον θάνατο του πατέρα του, που δεν έχει γνωρίσει ποτέ. Όταν αποφασίζει να συναντήσει τον μυστηριώδη άνδρα που έχει τις στάχτες του νεκρού, έρχεται αντιμέτωπος με μια συμμορία εμπόρων ναρκωτικών, ενώ συναντάει και μια γυναίκα που αλλάζει τα πάντα. Μια αστυνομικός ερευνά τον φόνο ενός άντρα που θάφτηκε ζωντανός, ενώ ένας πατέρας αναζητάει τα ίχνη της κόρης του, με τη βοήθεια ενός ιδιωτικού αστυνομικού και μιας οπλισμένης καραμπίνας. Αυτοί οι τρεις, θα συναντηθούν με τον πιο απροσδόκητο τρόπο. Κανένας δεν θα αλλάξει πορεία, κανένας δεν θα κάνει πίσω, ακόμα κι αν αυτό τον οδηγήσει στην καταστροφή.

Συμπληρώνοντας μια αστυνομική τριλογία μυστηρίου, ο σκηνοθέτης των ταινιών «Une affaire privée» και «Cette femme-là», Γκιγιόμ Νικλό, αναδεικνύει τα περίεργα και πετυχαίνει να παρασύρει τον θεατή, με ένα μοντέρνο φιλμ νουάρ, μείγμα επιρροών από Μελβίλ και Ντέιβιντ Λιντς. Oι Τιερί Λερμίτ και Ζοσιάν Μπαλάσκο αναβιώνουν τους ρόλους των προηγούμενων ταινιών. Ο σεναριογράφος, Πιερ Τριβιντίκ, είναι ο νικητής του βραβείου σεναρίου στα φετινά César («Lady Chatterley»), ενώ ο Γκιγιόμ Κανέ κέρδισε το βραβείο σκηνοθεσίας, για την ταινία του «Tell no one», γεγονός που τον αναδεικνύει ως τον νεότερο νικητή στην κατηγορία αυτή.

Δευτέρα, 12 Μαΐου 2008

Ο ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΑΙ Η ΙΟΥΛΙΕΤΑ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ


Από την Πέμπτη 15 Μαίου στους κινηματογράφους
Λίγο πριν την επίσημη έναρξη του EURO 2008, η Seven Films σας προσκαλεί στους κινηματογράφους για ένα ερωτικό παιχνίδι που το σκορ του είναι προδιαγεγραμμένο:

Παλμέιρας – Κορίνθιανς = Νικητής ο έρωτας!!!

Σκηνοθεσία: Μπρούνο Μπαρέτο
Σενάριο: Μάρκος Καρούσο, Τζαντίρα Μαρτίνι, Μάριο Πράτα
Παίζουν: Λουάνα Πιοβάνι, Μάρκο Ρίκα, Λουίζ Γκουστάβο, Μάρτα Μέλινγκερ, Μπέρτα Ζεμέλ, Λεονάρντο Μιγκιορίν, Μελ Λισμπόα
Έτος Παραγωγής: 2005
Γλώσσα: Βραζιλιάνικα
Έγχρωμο
Διάρκεια: 90’


Ιουλιέτα: ένα κορίτσι σαν τα κρύα τα νερά, πανέμορφη, αθλήτρια και ορκισμένη οπαδός των Παλμέιρας.
Ρωμαίος: γοητευτικός οφθαλμίατρος και -τρίτης γενιάς- οπαδός των μεγαλύτερων αντιπάλων των Παλμέιρας, των Κορίνθιανς!

Η συνάντησή τους θα είναι… καρμική και ο έρωτάς τους ακαριαίος σαν ξαφνικό αυτογκόλ. Το ίδιο ξαφνικές και ακραίες, θα είναι και οι αντιδράσεις των οικογενειών τους, φανατικών οπαδών των αντιπάλων ομάδων…

Πώς αλλιώς θα μπορούσε να αρχίζει μια ταινία από την καυτή Βραζιλία, παρά με ένα γήπεδο που δονείται από τις φωνές των φιλάθλων, σαν τεράστιο ηχείο, στέλνοντας το μήνυμά του στον ουρανό;
Ποδόσφαιρο και έρωτας είναι το θέμα της ταινίας, που βρίσκει την έμπνευσή της στο κλασικό έργο του Σέξπιρ. Τους ρόλους των αντίπαλων οικογενειών καλούνται να παίξουν οι αντίπαλες ομάδες του Σάο Πάολο, Παλμέιρας και Κορίνθιανς, αλλά και οι οπαδοί τους, με ξεκαρδιστικά αποτελέσματα! Μια κωμωδία καταστάσεων, με πολλές σκηνές που προσφέρουν άφθονο γέλιο και χαλάρωση. Οι καλές ερμηνείες και παρουσίες προσθέτουν… πόντους στην ταινία, με τον εκρηκτικό Λουίζ Γκουστάβο να ξεχωρίζει, με το έντονο ταμπεραμέντο του, στον ρόλο του πατέρα της Ιουλιέτας.
Μπορεί το ποδόσφαιρο να βρίσκεται στην έδρα του, τη Βραζιλία, όμως, θα τα βρει σκούρα απέναντι στον έρωτα αυτού του ζευγαριού!

Αν ο Σαίξπηρ ζούσε τον 21ο αιώνα στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας, θα μετάλλασσε κάπως έτσι την πιο διάσημο κι αγαπημένο έργο του: Ο Ρωμαίο κι η Ιουλιέτα είναι ένα ερωτευμένο ζευγάρι που προσπαθεί να παντρευτεί. Κι όμως τους ενώνει και τους χωρίζει το ίδιο πράγμα: Όχι η θεά του έρωτα, αλλά η στρογγυλή θεά! Η βραζιλιάνα Ιουλιέτα μας έχει πατέρα έναν παράγοντα της ποδοσφαιρικής ομάδας των ‘Παλμέιρας’, τόσο τρελαμένο με το σπορ, που αρνείται να οραματιστεί την κόρη του νυφούλα στο πλευρό φιλάθλου που να στέκεται σε άλλη θύρα του γηπέδου...Κάτι που ισχύει για το σύγχρονο Ρωμαίο μας που είναι αρχηγός του συνδέσμου της θανάσιμα αντίπαλης ομάδας των ‘Κορίνθανς’. Κάπως έτσι οι δυο εραστές προσπαθούν να κρύψουν την αθλητική ταυτότητα του Ρωμαίο. Θα τα καταφέρουν; Ή θα βγουν οφ σάιντ; Θα πέσουν άραγε κόκκινες κάρτες στον έρωτα; Και ποιος διαιτητής θα σφυρίξει τη λήξη;

Σχόλια:
Ο σκηνοθέτης Μπρούνο Μπαρέτο παίζει κι αυτός σε δύο γήπεδα: Μοιράζει το χρόνο του ανάμεσα στο Χόλυγουντ, γυρίζοντας ταινίες όπως το «Θέα από Ψηλά» και τη γενέτειρά του- κατάγεται άλλωστε από μία από τις πιο μεγάλες οικογένειες στο χώρο του κινηματογράφου στη Βραζιλία. Σε αυτή την τελευταία κωμωδία του παραδίδει μαθήματα γέλιου, φτιάχνοντας μια γκάμα σπαρταριστών χαρακτήρων, πρώτων και δεύτερων ρόλων που χτίζουν έξυπνους διάλογους με άφθονες αναφορές στον κόσμο του ποδοσφαίρου που χαρακτηρίζει τη Βραζιλία και συγκινεί εκατομμύρια ανθρώπους ανά τον κόσμο.


Η ταινία παρουσιάστηκε στο 47ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης στα πλαίσια του αφιερώματος για τον σύγχρονο βραζιλιάνικο κινηματογράφο.

Web:
http://www.ocasamentoderomeuejulieta.com.br/

Δέκα και Μισή, Καλοκαίρι Βάδυ



Σκηνοθεσία: Ζυλ Ντασέν
Σενάριο: Μαργκεριτ Ντυρας
Φωτογραφία: Γκαμπόρ Πογκανί (Τα Μηχανικά Πιάνα)
Μουσική: Κριστομπάλ Χάλφτερ
Παίζουν: Μελίνα Μερκούρη Ρόμι Σνάιντερ Πίτερ Φίντς
Έτος Παραγωγής 1966
Γλώσσα: Αγγλικά
Έγχρωμο
Διάρκεια 85΄
Μια ξαφνική καταιγίδα σε ένα ισπανικό χωριό.
Ένας νέος αγρότης μόλις σκότωσε τη γυναίκα του που την έπιασε με τον εραστή της.
Μια ομάδα τεσσάρων τουριστών φτάνει στο χωριό.
Ο Paul, η γυναίκα του Μαρία , η κόρη του και η φίλη τους Κλαίρη.
Ο Paul ζει το δίλημμα ανάμεσα στην αγάπη του για την σύντροφο του Μαρία και την απίστευτη σεξουαλική έλξη που νιώθει για την Κλαίρη.
Η Μαρία δέχεται τα γεγονότα όπως το χωριό την ξαφνική καλοκαιριάτικη βροχή.
Εξαφανίζεται στα σοκάκια του χωριού.
Στην περιπλάνηση της συναντά τον νεαρό δολοφόνο
Η διάθεση της να τον βοηθήσει από το κυνηγητό της αστυνομίας την οδηγεί να επανεξετάσει τις δικές της προτεραιότητες κι επιθυμίες για την ζωή…
Μια εξαιρετική μεταφορά του μυθιστορήματος της Μαργκαρίτ Ντυρας, με την επίβλεψη και την έγκριση της ίδιας της συγγραφέως, πράγμα σπάνιο για αυτήν, που με ψυχολογική δεξιοτεχνία, μας παρουσιάζει ένα στιγμιότυπο καλοκαιρινής έντασης ανάμεσα σε ένα ζευγάρι με φόντο τις διακοπές τους.
Μια σπαρακτική Μελίνα.
Μια εκτυφλωτική Ρόμι.
Μια ταινία ιδανική για τα καυτά βράδια καλοκαιριάτικης επιθυμίας που κρύβει τα χρόνια της γιατί μιλάει για κάτι αιώνιο και πάντα σύγχρονο.
Τον ανεξέλεγκτο χειρισμό της ερωτικής μας επιθυμίας.


Απόσπασμα από το βιβλίο:
Την αυγή όλα τελειώνουν

Μια καινούργια καταιγίδα πλησιάζει που θα τους χωρίσει και θα αναγκάσει τη Μαρία να τους χάσει απ’τα μάτια της.

Όπως κι αυτός έτσι κι εκείνη φέρνει τα χέρια πάνω στα μοναχικά στήθη της, ύστερα τα’αφήνει να πέσουν να κρεμαστούν άπραγα στο μπαλκόνι.

Ενώ η Μαρία προχωρά έξω από το μπαλκόνι όταν εκείνοι ενώνονται σε μία και μοναδική θολή μορφή, τώρα κάνει μερικά βήματα προς τα πίσω, προς το διάδρομο όπου ήδη ο άνεμος ορμάει πάλι μέσα στα λαμπόγυαλα.

Όχι δεν μπορεί να αντισταθεί να μη τους βλέπει.

Τους βλέπει ακόμα.

Οι σκιές τους διαγράφονται πάνω σ’εκείνη τη στέγη.

Τώρα τα κορμιά τους ξεκολλάνε.

Ο άνεμος σηκώνει τη φούστα της.

Στη λάμψη μιας αστραπής τους βλέπει να γελάνε.

Ο ίδιος αέρας που χώνεται κάτω από9 τη φούστα της, χώνεται σε όλα τα σοκάκια της πόλης, ο ίδιος χτυπάει με ορμή τις στέγες

Σε δύο λεπτά θα ξεσπάσει η καταιγίδα.

Θα ξεχυθεί παντού στην πόλη

Θα αδειάσουν οι δρόμοι και τα μπαλκόνια

Θα αναγκαστεί κάνει προς τα μέσα για να την αγκαλιάσει ακόμα πιο σφιχτά, να την ξανανιώσει για να συνεχίσει την ευτυχία της στιγμής να ξορκίσει τον πόνο που του προξενεί η ιδέα της απώλειάς της.

Δεν το αντάζονται. Δεν το ξέρουν ακόμη πως η βροχή θα τους χωρίσει σε λίγο για όλη την υπόλοιπη νύχτα.

Πρέπει να περιμένει ακόμη.

Κι ενώ η ανυπομονησία της φτάνει στο αποκορύφωμα, να που έρχεται η ανάπαυλα.

Το ένα χέρι του Πιερ ψάχνει παντού το κορμί της άλλης γυναίκας. Το άλλο χέρι τη σφίγγει πάνω του.
Είναι κάτι που έγινε για πάντα.

Είναι δέκα και μισή καλοκαίρι βράδυ
Marguerite Duras 1960

Τετάρτη, 7 Μαΐου 2008

Βαθιά-Κοφτά-Ανθρώπινα


Από την Πέμπτη 8 Μαίου στους κινηματογράφους:

ΙΝΤΕΑΛ
(Πανεπιστημίου 46 (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο), 210-3826720
6.00 – 8.10 – 10.20)

ΠΛΑΖΑ 1
(Κηφισίας 118, Ερυθρός (συγκρότημα Μαρινόπουλου) 2106921667
7.00 – 9.00 – 11.00)

ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ PRINCE FIMCENTER
(Λ. Συγγρού 106, Φιξ (ΜΕΤΡΟ Συγγρού-Φιξ), 210-9215305
6.30 – 8.30 – 10.20)

Η πρώτη ταινία του Φατίχ Ακίν, σκηνοθέτη του «Η Άκρη του Ουρανού» και «Μαζί Ποτέ»

« δυνατές ερμηνείες και ‘σφιχτή’ σκηνοθεσία από τον πρωτοεμφανιζόμενο Φατίχ Aκίν»
Variety

Σενάριο/ Σκηνοθεσία: Φατίχ Ακίν
Παίζουν: Μεχμέτ Κουρτουλούς, Αλεξάνταρ Γιοβάνοβιτς, Αδάμ Μπουσδούκος
Μουσική: Ούλριχ Κότζο Βεντ
Φωτογραφία: Φρανκ Μπάρμπιαν
Χώρα: Γερμανία
Γλώσσα: Γερμανικά, Ελληνικά, Τούρκικα
Έτος: 1998
Διάρκεια: 100’

Υπόθεση:
Τρεις άσπονδοι φίλοι, ο Γκάμπριελ από την Τουρκία, ο Κώστας από την Ελλάδα και ο Μπόμπι από τη Σερβία. Ο τελευταίος αποφασίζει να γίνει μέλος μιας αλβανικής συμμορίας. Για να το πετύχει, πρέπει να βρει κάποιον που χρωστάει στο αφεντικό του. Θα το καταφέρει, και η πρώτη δουλειά που του αναθέτουν είναι να μεταφέρει παράνομα όπλα- θα χρειαστεί όμως τη βοήθεια των φίλων του... Ο Γκάμπριελ δε θέλει να ξαναπέσει στο έγκλημα , αλλά ο Κώστας που είναι μονίμως χωρίς λεφτά θα το κάνει. Η επιχείρηση ξεκινάει και όλα θα πάνε στραβά…

Με βαθιές επιρροές από το Μάρτιν Σκορτσέζε και τους « Κακόφημους Δρόμους», το Βαθιά Κοφτά Ανθρώπινα θα μπορούσε να είναι η παραλλαγή της ταινίας στους δρόμους του Αμβούργου. Ο ίδιος ο Ακίν δήλωσε στο φετινό φεστιβάλ Βερολίνου «Ο Μάρτιν είναι ο άνθρωπος μου!». Ο Φατίχ Ακίν λόγω της τουρκικής καταγωγής του, αν και γερμανός πολίτης, είναι άριστος γνώστης της σύγχρονης ευρωπαϊκής πολιτισμικότητας και γι’ άυτό ξεχωρίζει από τους δημιουργούς της γενιάς του. Με σκηνοθετική δεξιοτεχνία, ανακατεύει το "Μίσος" του Ματιέ Κάσοβιτς και τον «Σημαδεμένο» περιγράφοντας βαθιά κοφτά κι ανθρώπινα την Ευρώπη του σήμερα.

Διακρίσεις:
Διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου Λοκάρνο: Τιμητική μνεία
Διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Καλύτερης Α ανδρικής ερμηνείας, Υποψηφιότητα για Χρυσό Αλέξανδρο
Βραβεία Adolf Grimme Γερμανία: Καλύτερης σκηνοθεσίας, Καλύτερης Α ανδρικής ερμηνείας, Καλύτερης β ανδρικής ερμηνείας
Διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου Angers European: Βραβείο Jean Carment Bavarian Film Awards: Καλύτερης σκηνοθεσίας

Ο Σκηνοθέτης:

Ο Φατίχ Ακίν γεννήθηκε το 1973 στο Αμβούργο από Τούρκους γονείς. Σπούδασε οπτικές επικοινοινωνίες στη σχολή Καλών τεχνών του Αμβούργου, απ’όπου κι αποφοίτησε το 2000. Το 1995, έγραψε και σκηνοθέτησε την πρώτη του ταινία μικρού μήκους, "Sensin - You're The One!" ("Sensin - Du Bist Es!"), η οποία απέσπασε το Βραβείο Κοινού στο Διεθνές φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους στο Αμβούργο. Η δεύτερη μικρού μήκους του, "Weed" ("Getuerkt", 1996), έλαβε αρκετά διεθνή βραβεία.

Ο Φατίχ Ακίν έκανε το ντεμπούτο του το 1998 με την ταινία Βαθιά Κοφτά Ανθρώπινα, η οποία του χάρισε τη Μπρούτζινη Λεοπάρδαλη στο Λοκάρνο, και το "Pierrot", το βραβείο για τον καλύτερο πρωτοεμφανιζόμενο σκηνοθέτη στο Μόναχο την ίδια χρονιά. Η ταινία παίχτηκε την ίδια χρονιά στο 39ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσ/κης ως «Ακαριαίο Χτύπημα». Εκτοτε έχει σκηνοθετήσει τα «Η Ιουλία τον Αύγουστο» (In July) το 2000, Wir haben vergessen zurückzukehren (We forgot to go back) το 2001 και το «Σολίνο» (Solino) το 2002. Η τέταρτη δουλειά του, «Μαζί Ποτέ» (Gegen die Wand) με τη Sibel Kekilli στο κεντρικό ρόλο, εγινε μεγάλη επιτυχία το 2004 κι έλαβε πολλά βραβεία, μεταξύ άλλων και τη Χρυσή Άρκτο στο φεστιβάλ Βερολίνου και το βραβείο κοινού στα Βραβεία Ευρωπαϊκού κινηματογράφου.

Το 2005 σκηνοθέτησε ένα ντοκιμαντέρ για τη μουσική σκηνή της Κωνσταντινούπολης,το «Ο Ήχος της Πόλης» (Crossing the Bridge: The Sound of Istanbul), στο οποίο εμφανίζονται μεταξύ άλλων και οι καλλιτέχνες: Ceza, Sezen Aksu, Aynur και Brenna MacCrimmon. Αφηγείται ο Alexander Hacke , μέλος μιας γερμανικής πειραματικης μπάντας, τους Einstürzende Neubauten, ο οποίος ήταν και παραγωγός της μουσικής του «Μαζί Ποτέ».

Το 2006, προκάλεσε αναστάτωση στη γερμανική αστυνομία , όταν φόρεσε ένα μπλουζάκι με τη ναζιστική σβάστικα (η οποία αντικαθιστούσε το γράμμα S στη λέξη BUSH, με σκοπό του να παρομοιάσει την κυβέρνηση του Μπους με το τρίτο Ράιχ. « Πιστεύω ότι υπό την κυβέρνηση του Μπους, το Χόλυγουντ παράγει συγκεκριμένες ταινίες, υπό την πίεση του Πενταγώνου για να εξομαλύνει πράγματα όπως τα βασανιστήρια και το Γκουαντάναμο. Είμαι πεπεισμένος ότι η κυβέρνηση του θέλει ένα τρίτο παγκόσμιο πόλεμο», δήλωσε ο ίδιος.

Το 2007, κυκλοφορεί η «Άκρη του Ουρανού», η οποία κερδίζει και το βραβείο καλύτερου σεναρίου στο 60ο Φεστιβάλ των Καννών.

Ως ηθοποιός, συμμετείχε και ο ίδιος στο «Βαθιά Κοφτά Ανθρώπινα», αλλά και σε άλλες ταινίες, όπως: «Το Πείραμα» και στο δικό του «Η Ιουλία τον Αύγουστο». Πολύ συχνά, ο Φατίχ Ακίν εμφανίζεται και ως DJ με το όνομα «DJ Superdjango», όπως έκανε και στο τελευταίο Φεστιβάλ Θεσ/κης.

Φιλμογραφία:

1995 Sensin... You're the One! (Sensin - Du bist es!)
1996 Weed (Getürkt)
1998 Βαθιά Κοφτά Ανθρώπινα (Kurz und schmerzlos)
2000 Η Ιουλία τον Αύγουστο (Im Juli)
2001 Denk ich an Deutschland - Wir haben vergessen zurückzukehren
2002 Σολίνο (Solino)
2004 Μαζί ποτέ (Gegen die Wand)
2004 Visions of Europe (segment "Die bösen alten Lieder, Europäische Visionen)
2005 Ο ήχος της πόλης (Crossing the Bridge: The Sound of Istanbul)
2006 Soul Kitchen
2007 Η άκρη του ουρανού (Auf der anderen Seite)
2008 New York, I Love You


Οι ηθοποιοί:

Αδάμ Μπουσδούκος
Ο Αδάμ Μπουσδούκος , γεννημένος το 1974, είναι Έλληνας ηθοποιός που ζει και εργάζεται στο Αμβούργο.

Ο γιος ελλήνων μεταναστών, γεννήθηκε στην Άλτονα, μια πολυεθνική περιοχή του Αμβούργου όπου μεγάλωσε μαζί με τον κατοπινό σκηνοθέτη Φατίχ Ακίν. Η καριέρα του ηθοποιού Μπουσδούκου είναι άμεσα συνδεδεμένη με το όνομα Ακίν, ο οποίος παρέα με τον Μπουσδούκο παρουσίασε το 1993 το σενάριο της πρώτης του κινηματογραφικής επιτυχίας «Βαθιά Κοφτά Ανθρώπινα» στην παραγωγική εταιρεία Hamburger Wüste Film Produktion γραμμένο σε μπλοκ σερβιτόρου.

Με εξαίρεση την «Getürkt» ο Μπουσδούκος έχει εμφανίσεις σε όλες τις ταινίες του Ακίν. Η συνεργασία τους ξεκίνησε με την μικρού μήκους ταινία «Sensin - Du bist es!» και συνεχίστηκε μεταξύ άλλων με το πολυβραβευμένο κοινωνικό δράμα «Ακαριαίο Χτύπημα» και την βραβευμένη με τη Χρυσή Άρκτο ταινία «Μαζί ποτέ» στη Μπερλινάλε του 2004.

Η ερμηνεία του Μπουσδούκου και των άλλων δυο πρωταγωνιστών της ταινίας «Βαθιά Κοφτά Ανθρώπινα» Μεχμέτ Κουρτουλούς και Αλεξάνταρ Τζοβάνοβιτς βραβεύτηκε με το Μπρούντζινο Λιοντάρι του Διεθνούς Φεστιβάλ του Λοκάρνο της Ελβετίας το 1998 και με το βραβείο Adolf-Grimme 2001. Πέραν αυτού ο Μπουσδούκος είχε διάφορες μικρές εμφανίσεις σε ταινίες του Ακίν όπως π.χ. στην «Η Ιουλία τον Αύγουστο» (2000) και στο «Σολίνο» (2002) αλλά και σε διάφορες τηλεοπτικές ταινίες και σειρές.
http://www.adam-bousdoukos.de/

Μεχμέτ Κουρτουλούς
Γεννημένος το 1972 και στενός συνεργάτης του Φατίχ Ακίν, έχει τρία συνολικά βραβεία για την ερμηνεία του ως Γκάμπριελ στο « Βαθιά Κοφτά Ανθρώπινα¨, μεταξύ των οποίων κι από το Φεστιβάλ Θεσ/κης το 1998. Επίσης, συνεργάστηκε με τον Ακίν στα «Μαζί Ποτέ», «Weed»,και « Η Ιουλία τον Αύγουστο».

Αλεξάντερ Γιοβάνοβιτς
Το βιογραφικό του ως ηθοποιός θα μπορούσε να είναι ίδιο με εκείνο του Κουρτουλούς, με τη διαφορά ότι ο Γιοβάνοβιτς είναι κάτα τρία χρόνια μεγαλύτερος του! Έχει επίσης τρεις διακρίσεις για το ρόλο του ως Μπόμπι στο «Βαθιά Κοφτά Ανθρώπινα», ενώ συμμετέχει κυρίως σε γερμανικές τηλεοπτικές παραγωγές.

Trivia:
Η φράση "Short, sharp shock" σημαίνει «τιμωρία που είναι γρήγορη κι σοβαρή». Χρησιμοποιήθηκε κι έγινε «διάσημη» το 1985 στην κωμική όπερα των Γκίλπερτ και « The Mikado», όπου ακούγεται στο τέλος του τραγουδιού της πρώτης πράξης, "I am so proud."
Συνεχίζονται επίσης :
ΓΙΑ 4η ΕΒΔΟΜΑΔΑ:
Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται στο ΑΑΒΟΡΑ
(Ιπποκράτους 180, 210-6462253, 2106423271
6.30 – 8.45 – 11.00)
Δες κριτικη και παρουσίαση στο προηγούμενο post
ΓΙΑ 2η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
ΣΕ ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ (Παρασκευή Σαββατο Κυριακή)
ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ (HOW TO GET RID OF THE OTHERS)
ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
PRINCE FIMCENTER
(Λ. Συγγρού 106, Φιξ (ΜΕΤΡΟ Συγγρού-Φιξ), 210-9215305
Π.Σ.Κ 00.20’)

Πέμπτη, 1 Μαΐου 2008

Πρωτομαγιά στον Μικρόκοσμο με τον 105,5 Στό Κόκκινο

Πως να ξεφορτωθουμε τους αλλους
Hvordan vi slipper af med de andre
(How to Get Rid of Others)
.
Στο σαλόνι τής καθώς
πρέπει κοινωνίας
των political correct,
αυτοί δεν έχουν θέση ...




Ξεπαστρέψτε τους!!!
Στοιχεία ταινίας:
Σκηνοθεσία: Άντερς Ρόννοου Κλάρλουντ
Σενάριο: Ράσμους Βοτόφτ και Α. Ρ. Κλάρλουντ
Παίζουν: Σόρεν Πίλμαρκ, Πουλ Γκλάργαρντ, Λένε Πούλσεν, Μαξ Χάνσεν, Τόμι Κέντερ, Λιν Τιμρόθ
Χώρα: Δανία
Έτος: 2007
Διάρκεια: 94
Είδος: Μαύρη κωμωδία


Σύνοψη:
Σε ένα κοντινό μέλλον, η Δανέζικη κοινωνία αποφασίζει να απαλλαγεί μια και καλή από τα «αντιπαραγωγικά» μέλη της. Ε, λοιπόν, δεν θεσμοθετήσαμε τους νόμους και τις διατάξεις, δεν αναθεωρήσαμε το σύνταγμα κι ούτε εκλέξαμε τους αντιπροσώπους μας με απόλυτα δημοκρατικό τρόπο, για να υπάρχουν ακόμα όλοι ΑΥΤΟΙ ανάμεσά μας.
Πρέπει να τους ξεφορτωθούμε, για να καθαρίσει ο κόσμος μας. Εμπρός για μια νέα κοινωνία, political correct, πιστή, κοσμία, νομοταγή, χωρίς όνειρα, χωρίς αντίδραση. Εμπρός για μια κοινωνία νεκρή, αλλά παραγωγική και υπάκουη. Όποιος επιμένει να ζει, πρέπει να τον ξεπαστρέψουμε. Εσύ; Έχεις καμιά αντίρρηση;


Σχόλια:
Ξεφορτωθείτε τους!!! Μόνο η «αναρχική» εταιρία «Ζεντρόπα», του Λαρς Φον Τρίερ, θα μπορούσε να μας χαρίσει αυτήν την έξυπνη κωμωδία για τα σημερινά προβλήματα τρομοκρατικοποίησης της κοινωνίας, με τόσο κοφτερή και σαρκαστική διάθεση. Μια ταινία που, αντλώντας ιδέες από τον «Μεγάλο Αδερφό» του Όργουελ και μιλώντας για το απώτερο μέλλον, ξύνει σημερινές πληγές που όλοι θα ήθελαν να αποφύγουν. Μια κωμωδία που, αν αφεθείτε και απλά γελάσετε, εύκολα γίνεται τραγωδία. Ο σκηνοθέτης, Άντερς Ρόννοου Κλάρλουντ, με την ταινία του «POSSESED», το 1999, είχε κάνει μεγάλη εντύπωση, κερδίζοντας πάρα πολλά βραβεία σε Φεστιβάλ, όπως σ’ αυτό του Φανταστικού Κινηματογράφου στις Σίτζες, στο Φεστιβάλ Βρυξελλών, στο Φαντασπόρτο και αλλού.




Απο 1 Μαίου 2008


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στον


ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ


(Λ.Συγγρού 106) σταση metro Συγγρού-Φιξ






με την υποστήριξη του