Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2009

Υπόθεση FAREWELL στις 26 Νοεμβρίου



L’ AFFAIRE «FAREWELL»
Υπόθεση : Farewell
Ο κατάσκοπος που γκρέμισε το Tείχος

Σκηνοθεσία: Κριστιάν Καριόν (Christian Carion)
Σενάριο: Κριστιάν Καριόν, Ερίκ Ρεϋνό (Christian Carion, Eric Raynaud)
Φωτογραφία: Βάλτερ φαν ντεν Έντε (Walter van den Ende)
Μουσική: Κλιντ Μανσέλ (Clint Mansell)
Παίζουν: Εμίρ Κουστούριτσα, Γκιγιόμ Κανέ, Γουίλεμ Νταφό, Αλεξάντρα Μαρία Λάρα, Φιλίπ Μανιάν (Emir Kusturica, Guillaume Canet, Willem Dafoe, Alexanda Maria Lara, Philippe Magnan )

Έτος παραγωγής: 2009
Χώρα Παραγωγής: Γαλλία
Γλώσσα: Γαλλικά
Έγχρωμο
Διάρκεια: 113’
Hxos: Stero Dolby
Κατάλληλo

Υπόθεση:
Βρισκόμαστε στα 1981, στο αποκορύφωμα του Ψυχρού Πολέμου, όταν ο αξιωματικός της KGB Γκριγκόριεφ, κατά κόσμον Βλαντμίρ Βετρόφ (Εμίρ Κουστούριτσα), απογοητευμένος από την κατάντια της Σοβιετικής Ιδέας υπό τον Μπρέζνιεφ, αποφασίζει πως θέλει να αλλάξει τον κόσμο. Έρχεται σε επαφή με τον Γάλλο μηχανικό Πιερ Φρομέντ (Γκιγιόμ Κανέ) που εργάζεται στη Ρωσία και διακριτικά τον τροφοδοτεί με έγγραφα τα οποία περιέχουν πληροφορίες (που αφορούν κατά βάση τις ΗΠΑ) τέτοιας σημασίας, που θα μπορούσαν να στοιχειοθετήσουν τη μεγαλύτερη υπόθεση κατασκοπείας στη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου.
Για δύο ολόκληρα χρόνια, ο γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Μιτεράν (Φιλίπ Μανιάν) ελέγχει προσωπικά τα έγγραφα που διοχετεύει στη γαλλική κυβέρνηση ο Βετρόφ –ο οποίος πήρε το κωδικό όνομα «Farewell» από τις γαλλικές μυστικές υπηρεσίες–, ενώ ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ Ρόναλντ Ρέιγκαν, βάζει στην άκρη την καχυποψία του απέναντι στο σοσιαλιστή ομόλογό του και αποφασίζει να αξιοποιήσει αυτή την αναπάντεχη πηγή πληροφοριών που έρχεται από το ενδότερα της KGB.
O Farewell με τις ενέργειές του βοήθησε στην ουσιαστική εξάρθρωση ενός ολόκληρου δικτύου που επέτρεπε στην KGB να αποσπά πολύτιμες πληροφορίες για επιστημονικές, βιομηχανικές και στρατιωτικές εξελίξεις στη Δύση, κάνοντας το πρώτο βήμα σε μια μεγάλη διαδρομή που οδήγησε στην πτώση του Τείχους.
Σχόλιο:
«Η υπόθεση Farewell είναι μια από τις μεγαλύτερες ιστορίες κατασκοπείας του 20ου αιώνα»
Ρόναλντ Ρέιγκαν

Συνδυάζοντας την ιστορία με την Ιστορία, ο γάλλος σκηνοθέτης Κριστιάν Καριόν καταφέρνει να ρίξει φως στην ανθρώπινη πλευρά των ψυχρών γεγονότων. Στρέφοντας το φακό του σε μια υπόθεση που άλλαξε ολόκληρο τον κόσμο, χωρίς σχεδόν να το πάρει είδηση κανείς και η οποία δεν είναι σήμερα γνωστή στο ευρύ κοινό, ξετυλίγει το κουβάρι που κρύβεται πίσω από την «υπόθεση Farewell».
Ένα κατασκοπικό θρίλερ που χαρακτηρίζεται από την αξιοθαύμαστη ακρίβεια στην αποτύπωση των κύριων ιστορικών γεγονότων και στην αναπαράσταση της εποχής, ενώ στηρίζεται και στις δυνατές ερμηνείες ενός λαμπερού όσο και ποιοτικού καστ. Έκπληξη αποτελεί η εμφάνιση του Εμίρ Κουστουρίτσα μπροστά από την κάμερα, ο οποίος κρατά με εντυπωσιακή στιβαρότητα τον πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ αξιοπρόσεκτος είναι και ο Φιλίπ Μανιάν στο ρόλο του προέδρου Μιτεράν.
Όταν οι ταινίες κατασκοπείας συναντούν το ιστορικό ντοκιμαντέρ, το αποτέλεσμα είναι ένας αντι-Τζέιμς Μποντ με μυαλό και περιεχόμενο, ένα μάθημα ιστορίας με δόσεις κινηματογραφικής περιπέτειας.
Δήλωση του Σκηνοθέτη:
«Λίγοι γνωρίζουν την υπόθεση Farewell, η οποία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην πτώση του Τείχους του Βερολίνου το 1989. Θέλησα να αποτυπώσω αυτή την ιστορία στη μεγάλη οθόνη, όχι μόνο γιατί της αξίζει μια θέση στη συλλογική μνήμη, αλλά και γιατί με τράβηξαν σε αυτή πολλά διαφορετικά στοιχεία.
Είναι πρώτα απ’ όλα μια ιστορία ανθρώπινη. Ένας άνθρωπος στη Μόσχα του 1981 αποφάσισε να κάνει κάτι για να αλλάξει τον κόσμο, και 8 χρόνια μετά τα πάντα άλλαξαν. Μου αρέσει όταν γεγονότα που μοιάζουν με ασήμαντες λεπτομέρειες της ιστορίας επηρεάζουν τη γενική εικόνα και έχουν σαν τελικό αποτέλεσμα αλλαγές κοσμοϊστορικές. Κατά μία έννοια, το «L’affaire Farewell» είναι μια προέκταση του προηγούμενου φιλμ μου, «Joyeux Noel». Ενώ εκεί μια ομάδα ανθρώπων έκαναν κάτι το αδιανόητο χωρίς όμως αυτό να έχει σημαντικό αντίκτυπο στη ροή της ιστορίας, εδώ ένα μόνο άτομο παίζει καίριο ρόλο στη διαμόρφωση του παγκόσμιου πολιτικού σκηνικού.
Θεώρησα πως η τεχνική της μεταπήδησης από σκηνές της καθημερινής ζωής στη Μόσχα, στις σκηνές που διαδραματίζονται μέσα σε κέντρα εξουσίας όπως είναι το Προεδρικό Μέγαρο του Παρισιού και ο Λευκός Οίκος στην Ουάσινγκτον ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Η κοινή γνώμη είναι πολύ περισσότερο μεροληπτική απέναντι στον πολιτικό κόσμο απ’ όσο νομίζουμε. Ήθελα να δείξω πώς κάποια έγγραφα που αποσπώνται στη Μόσχα είναι ικανά να φέρουν κοντά δύο πολιτικούς που θεωρητικά δεν είχαν κανένα σημείο επαφής: τον Ρόναλντ Ρέιγκαν και τον Φρανσουά Μιτεράν.
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο αυτής της υπόθεσης είναι ότι ποτέ δεν μπορέσαμε μάθαμε επακριβώς όλες τις πτυχές της, και πιθανότατα ούτε θα τις μάθουμε ποτέ. Είναι άλλωστε φυσικό για μια ιστορία κατασκοπείας να διατηρεί ένα πέπλο μυστηρίου.
Στη διάρκεια της έρευνάς μου για την ταινία διαπίστωσα ότι κάθε χώρα, κάθε μυστική υπηρεσία διαθέτει τη δική της οπτική για τα πράγματα. Και πάνω απ’ όλα, τολμώ να πω, ότι ο πραγματικός Farewell πρέπει να ήταν πράγματι μια εξαιρετικά σύνθετη και πολυεπίπεδη προσωπικότητα. Όταν πέρασα στη συγγραφή του σεναρίου, θεώρησα ότι δεν ήταν λογικό να παραμείνω αγκυλωμένος μόνο στα πραγματικά περιστατικά. Έτσι το αξίωμα μου ήταν εξαρχής ότι αυτή είναι μια ταινία βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα και με αυτή τη διαπίστωση ξεδίπλωσα την ιστορία ποιητική αδεία.
Όλα τα ονόματα, εξαιρουμένων των πολιτικών προσώπων, είναι αλλαγμένα. Και εκτός από την περίπτωση των πολιτικών αρχηγών, δεν επεδίωξα την εξωτερική ομοιότητα των προσώπων. Εξάλλου, εκτός από τις πολλές παρεμβάσεις που έγιναν στην πραγματική ιστορία για λόγους δραματουργικής συνοχής, στο έργο δίνω και μια δική μου ερμηνεία ως προς το γιατί ο Farewell αποκαλύφθηκε τελικά στη Μόσχα. Στην εκδοχή αυτή οδηγήθηκα μέσω κάποιων αξιοπερίεργων στοιχείων, που μ’ έκαναν να φανταστώ μια διαφορετική εξήγηση από την «επίσημη».
Τέλος, ήθελα να κάνω το «Affaire Farewell» επειδή είναι το ακριβώς αντίθετο από μια ταινία Τζέιμς Μποντ! Εδώ δεν υπάρχουν υπερήρωες: αυτοί είναι καθημερινοί άνθρωποι, που είναι άλλοτε γοητευτικοί και άλλοτε αξιολύπητοι..
Δεν υπάρχουν εντυπωσιακά γκάτζετς: τα μέσα που χρησιμοποιούσε ο Farewell για να μεταφέρει τις πληροφορίες στη Δύση είναι τα απολύτως βασικά και γι’ αυτό δύσκολο να εντοπιστούν.
Δεν υπάρχουν «καλοί» και «κακοί»: το κάθε πρόσωπο έχει τους δικούς του λόγους πίσω από κάθε του κίνηση, τη δική του λογική, που είναι κατανοητή και αποδεκτή από όλους. Και αυτό ακριβώς είναι το ανησυχητικό αλλά και το ενδιαφέρον της υπόθεσης..»
Κριστιάν Καριόν


Tips:
Η ταινία είναι βασισμένη στο βιβλίο Bonjour Farewell του Σεργκέι Κοστίν (Sergei Kostine).

Είναι η τρίτη ταινία του Κριστιάν Καριόν μετά τα «Ένα χελιδόνι έφερε την Άνοιξη» (2001) και «Καλά Χριστούγεννα» (2005).


Βραβεία- Συμμετοχές :

Paris Cinema International Film Festival (Εκτός συναγωνισμού)
Φεστιβάλ Βερολίνου 2009

Διεθνή ΜΜΕ:
«Ένα βαθύτατα ανθρώπινο και εξαιρετικά καλοπαιγμένο κατασκοπικό δράμα, που υποστηρίζεται από μια πολυεπίπεδη ερμηνεία του Εμίρ Κουστούριτσα»
-Lisa Nesselson, Screen Daily

«Παίρνει άριστα για την ιστορική του ακρίβεια, τη σκηνοθεσία και τις ερμηνείες»
- Jean-Christophe Buisson, Le Figaro
«Θαυμάσιο. Εξαιρετικό. Υπέροχη Σκηνοθεσία»
Nicole Cornu-Langlois, Spectacle du Mond









6 σχόλια:

Seven Films είπε...

και μια άκρη από τα νήματα που οδήγησαν στην Περεστρόικα.

Story: Στις αρχές της δεκαετίας του ’80 ο αξιωματικός της KGB Σεργκέι Γκριγκόριεφ (Εμίρ Κουστουρίτσα), απογοητευμένος από την τελμάτωση του υπαρκτού σοσιαλισμού και θέλοντας να προκαλέσει μια αναζωπύρωση της ιδέας μέσα από κρίση, έρχεται σε επαφή με τον Πιέρ Φρομέν, ένα γάλλο μηχανικό που δουλεύει στη Μόσχα, και αρχίζει και διοχετεύει στη Δύση πληροφορίες για το σοβιετικό κατασκοπικό δίκτυο.

Focus: Η Υπόθεση Farewell (κωδικό όνομα του Γκριγκόριεφ) είναι από τους παράγοντες που λειτούργησαν καταλυτικά στην έλευση της Περεστρόικα, έτσι που από μόνη της η ιστορία της ταινίας μας ενδιαφέρει. Ο Καριόν συνδυάζει το κατασκοπικό θρίλερ με το προσωπικό δράμα των δύο ηρώων του, κάτι που τον εμποδίζει να κορυφώσει είτε το ένα είτε το άλλο, καταφέρνοντας όμως να τα φέρει εις πέρας με αξιοσημείωτη συνθετική ικανότητα, δίνοντας μια καλή 70s ταινία. Χωρίς δράση και με ελάχιστο σασπένς, περιγράφεται η μεταβατική φάση, όπως περνάει από το προσωπικό πεδίο (τα ενδοοικογενειακά προβλήματα του Σεργκέι και του Πιέρ) έως το παγκόσμιο (οι επαφές Ρίγκαν - Μιτεράν). Εξαιρετικός ο Κουστουρίτσα, λειτουργικός ο Κανέ (Κατασκοπεύοντας).

ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ EXODOS

Seven Films είπε...

Οι πληροφορίες που διοχετεύει ο Γκριγκόριεφ (ο οποίος παίρνει το κωδικό όνομα «Farewell» από τις γαλλικές μυστικές υπηρεσίες) είναι τόσο μεγάλης σημασίας, που θα μπορούσαν να στοιχειοθετήσουν ίσως τη σημαντικότερη υπόθεση κατασκοπείας στη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου. Τα έγγραφα που δίνει στη γαλλική κυβέρνηση ο αξιωματικός της KGB περνούν από τα χέρια του Γάλλου προέδρου Φρανσουά Μιτεράν, ενώ ακόμη και ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Ρόναλντ Ρέιγκαν αξιοποιεί αυτή την αναπάντεχη πηγή πληροφοριών.

Δεν έχω πολλά να προσθέσω για μια τυπική, καλοφτιαγμένη, ήπια περιπέτεια πολιτικής κατασκοπείας, με θέμα που δεν γνωρίζει πολύς κόσμος, από έναν σκηνοθέτη που αγαπάει το ακαδημαϊκό σινεμά, όπως απέδειξε στο Καλά Χριστούγεννα, και το υπηρετεί με παλιομοδίτικο ζήλο για τις λεπτομέρειες και τους χαρακτήρες. Το Farewell απευθύνεται στους φανατικούς της νεότερης ευρωπαϊκής ιστορίας και της παραμυθένιας κατασκοπείας.

ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Lifo

Seven Films είπε...

Η «Υπόθεση: Farewell» του Κριστιάν Καριόν επιστρέφει στην περίοδο του Ψυχρού Πολέμου και παρακολουθεί τη σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα σε έναν αξιωματικό της σοβιετικής ΚGΒ ( Εμίρ Κουστουρίτσα ) που στρατολογεί έναν γάλλο επιχειρηματία ( Γκιγιόμ Κανέ, στη φωτογραφία με τον Κουστουρίτσα) προκειμένου να διαρρέει πλαστές πληροφορίες στη Δύση. Ταινία με τον αέρα των μυθιστορημάτων του Τζον Λε Καρέ και με νοσταλγική διάθεση σε ό,τι αφορά την ατμόσφαιρα μυστηρίου και τις διαρκείς φοβίες ότι κάτι θα στραβώσει. Ωστόσο καθώς ο Ψυχρός Πόλεμος βρίσκεται πια στο παρελθόν και είναι ένα θέμα εξαντλημένο, χρειάζεται μεγάλη σκηνοθετική μαεστρία για να λειτουργήσει ξανά στην οθόνη, πόσο μάλλον όταν υπάρχουν πίσω του αριστουργήματα όπως ο «Κατάσκοπος που γύρισε από το κρύο».

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΤΟ ΒΗΜΑ

Seven Films είπε...

Τρίτη επιλογή. Καθόλου αξιολογικά. Εντελώς θεματικά. Κάτι σαν «Αποκάλυψη τώρα»! Στη σκιά της διεθνούς κατασκοπείας. Το λένε «Υπόθεση Farewell» (L΄Αffaire Farewell), είναι του Κριστιάν Καριόν, ομιλεί γαλλικά και αγγλικά και σύμφωνα με δήλωση που αποδίδεται στον μακαρίτη Ρόναλντ Ρίγκαν, πρόκειται για μια «από τις μεγαλύτερες ιστορίες κατασκοπείας του 20ού αιώνα».

Όπου γύρω στις αρχές της δεκαετίας του ΄80 υψηλόβαθμο στέλεχος της ΚGΒ με το κωδικό όνομα Γκριγκόριεφ, κατά κόσμον Βλαντίν Βετρόφ (τον υποδύεται ο σκηνοθέτης Εμίρ Κουστουρίτσα), προσεγγίζει ασήμαντο Γάλλο υπάλληλο που εργάζεται για λογαριασμό της Τomson στη Μόσχα (Γκιγιόμ Κανέ). Και έτσι, στην ψύχρα, τον καθιστά ενδιάμεσο προμηθευτή σπάνιων απόρρητων εγγράφων με αποδέκτη τις γαλλικές μυστικές υπηρεσίες και από εκεί τη CΙΑ. Γιατί το κάνει; Πάντως, όχι για λεφτά και βίλα με πισίνα στο L.Α. Ο ταγματάρχης δεν έχει καμία επιθυμία να την κοπανήσει. Απλούστατα θέλει να διορθώσει. Τα κίνητρά του, εντελώς ιδεολογικά. Αν γκρεμιστεί ο Μπρέζνιεφ, τότε θα γίνει επανάσταση και θα αλλάξει η Σοβιετία. Να το πιστέψω; Ούτε μία στο εκατομμύριο. Εκείνο που μπορώ να πιστέψω είναι πως με την παροχή τόσων απόρρητων μυστικών, όπως ο κατάλογος των top σοβιετικών πρακτόρων που δρούσαν στη Δύση, ο αθώος επαναστάτης Γκριγκόριεφ κατάφερε να συντομεύσει τη διάρκεια ζωής του υπαρκτού σοσιαλισμού και να γκρεμίσει το Τείχος!

Μερικές από τις λεπτομέρειες αυτής της εξωφρενικής ιστορίας είναι λουκούμια. Η πρώτη, πως οι διπλοί πράκτορες που δρούσαν στις ΗΠΑ είχαν προσκομίσει στην ΚGΒ απόρρητα μυστικά που αφορούσαν από τις διαστημικές εξερευνήσεις των Αμερικανών μέχρι τις τελευταίες βίδες που είχαν τοποθετηθεί στο προεδρικό αεροσκάφος Αir Force Οne. Φανταστείτε, γνώριζαν μέχρι και τις μάρκες των εσωρούχων του Ρίγκαν. Γυμνοί οι Δυτικοί στη Ρωσία. Η δεύτερη, πως υπήρχε μια άκρως απόρρητη λίστα των σούπερ Ρώσων πρακτόρων. Όποιος κατάφερνε να την προμηθευτεί θα μπορούσε να γκρεμίσει το σύστημα. Η τρίτη, πως η περεστρόικα επινοήθηκε από τον Γκορμπατσόφ όταν αυτός συνειδητοποίησε πως η Ρωσία απώλεσε όλες τις πηγές της στη Δύση. Και η τέταρτη, πως οι Γάλλοι διά χειρός Μιτεράν πρόσφεραν γενναιόδωρα τις λίστες και τα απόρρητα έγγραφα στον Ρίγκαν. Vive la France!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΑΝΙΚΑΣ ΤΑ ΝΕΑ

Seven Films είπε...

Ενας Σοβιετικός κατάσκοπος αποφασίζει να δώσει στη Δύση σημαντικές αποκαλυπτικές πληροφορίες για τη σοβιετική κατασκοπία σ' ένα πολιτικό θρίλερ, δοσμένο με ξεχωριστή φροντίδα και σασπένς.

Με ένα σκάνδαλο κατασκοπίας που συντάραξε τις δύο υπερδυνάμεις -Σοβιετική Ενωση και ΗΠΑ- καταπιάνεται η γαλλική ταινία «Υπόθεση Farewell» του Κριστιάν Καριόν («Χαρούμενα Χριστούγεννα»). Υπόθεση που μέχρι και σήμερα καλύπτεται από μυστήριο, με αποτέλεσμα η σημερινή Ρωσία του Πούτιν να έχει εναντιωθεί στην κινηματογράφησή της. Πρόκειται για την ιστορία του Βλαντίμιρ Βετρόφ, κατασκόπου της Κα-Γκε-Μπε, που, στις αρχές της δεκαετίας του '80, έδωσε στη Δύση πληροφορίες που διέλυσε το πρόγραμμα κατασκοπίας της Κα-Γκε-Μπε και στάθηκε ένας από τους λόγους που οδήγησαν στη διάλυση της Σοβιετικής Ενωσης.

Πάει καιρός που ο κινηματογράφος καταπιανόταν με τον ψυχρό πόλεμο και τους κατασκόπους του. Γι' αυτό πιστεύω πως είναι χρήσιμο για το νεότερο κοινό να βλέπει πτυχές της τότε ιστορίας του. Ιδιαίτερα σήμερα που τα γεγονότα αντιμετωπίζονται με ψυχραιμία και αντικειμενικότητα. Σ' αυτό πρέπει να συγχαρεί κανείς τον Καριόν που κατάφερε να αναπλάσει πειστικά την εποχή και να δώσει μια «άλλη» εικόνα τής τότε πολιτικής - η σκηνή όπου ο πρόεδρος Ρέιγκαν δείχνει ένα απόσπασμα από την ταινία του Τζον Φορντ «Ποιος σκότωσε τον Λίμπερτι Βάλανς», που δείχνει ποιος πράγματι σκότωσε τον Βάλανς, είναι αποκαλυπτική των παιχνιδιών που παίζονταν στον Λευκό Οίκο.*

ΝΙΝΟΣ ΦΕΝΕΚ ΜΙΚΕΛΙΔΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Seven Films είπε...

ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΙΜΗΘΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΩΝ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΖΟΝ ΛΕ ΚΑΡΕ, ΤΟ ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΚΑΡΙΟΝ ("ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ") ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΛΥ ΓΑΛΛΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΟΠΙΚΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ (ΑΡΓΟΙ ΡΥΘΜΟΙ, ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ, ΑΠΟΥΣΙΑ ΘΕΑΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ) ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΘΡΙΛΕΡ (ΑΦΕΛΕΙΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ, ΕΥΚΟΛΟΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΙ, ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΑΣΠΕΝΣ). ΕΞΑΙΡΕΣΗ Ο ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΓΕΡΩΧΟΣ ΕΜΙΡ ΚΟΥΣΤΟΥΡΙΤΣΑ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΛΕΒΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΩΣ ΡΩΣΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΗΤΣΗΣ ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ