ΟΙ ΕΡΓΕΝΙΣΣΕΣ
της Λέσλι Χέντλαντ
Κίρστεν Ντανστ
Ίσλα Φίσερ
Λίζυ Κάπλαν
Τζέιμς Μάρσντεν
Κάιλ Μπορνχάιμερ
Ρέμπελ Γουίλσον
Άνταμ Σκοτ
Παραγωγή: Γουίλ Φέρρελ
Επίσημη Συμμετοχή Φεστιβάλ Σάντανς
2012
Διάρκεια: 94’
Γλώσσα: Αγγλικά
ΣΥΝΟΨΗ
Το βράδυ πριν το γάμο της
σχολικής τους φίλης, Μπέκυ, τρεις φίλες συγκεντρώνονται για το παραδοσιακό
μπάτσελορ πάρτυ. Η Ρέγκαν, μια υπερφιλόδοξη κυρία των τιμών, που ενοχλείται κρυφά
που δεν είναι η πρώτη της παρέας που παντρεύεται, η Τζίνα πνευματώδης και
σαρκαστική, αλλά αθεράπευτα ρομαντική κατά βάθος, και η Κέιτι θέλει απλά να
περνάει καλά και να ζει μέσα στα λούσα. Οι τρεις τους θα εκτροχιαστούν πολύ γρήγορα,
θα εισχωρήσουν ακάλεστες στο πάρτι του γαμπρού, θα καταστρέψουν το νυφικό, θα φλερτάρουν,
θα περάσουν ένα διήμερο που θα τους μείνει αξέχαστο για όσο ζουν. Αν καταφέρουν να σώσουν το γάμο.
ΔΗΛΩΣΗ
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ
Το μυαλό της
σύγχρονης αμερικανίδας είναι ένα πολύ διασκεδαστικό μέρος να επισκεφτεί κανείς! Είναι γεμάτο αντιθέσεις! Θέλω να παντρευτώ, αλλά να κάνω και
καριέρα, να δείχνω ωραία αλλά ποτέ επιτηδευμένα, να είμαι ερωτική αλλά όχι
πρόστυχη, να είμαι μέσα στη μόδα, αλλά να μην είμαι επιφανειακή, να είμαι
χαρούμενη με όσα έχω, αλλά να θέλω πάντα περισσότερα. Οι χαρακτήρες του Οι Εργένισσες,
είναι η προσωποποίηση όλων αυτών.
Ακόμη κι ο τίτλος γεννήθηκε από μια
αντιπαράθεση. Δεν ήθελα έναν τίτλο που να δηλώνει καθαρά τη σύνθετη πλευρά των
ανύπαντρων γυναικών, αλλά να χρησιμοποιεί ένα καθαρά αντρικό όρο όπως το "bachelor" μαζί με το θηλυκό "ette".
Όταν πρωτοέγραψα το σενάριο για το
θέατρο, πίστευα ότι ήταν σοβαρό. Στην πρώτη παραγωγή του στο Λος Άντζελες το 2008, το κοινό ξέσπασε σε γέλια. Αγκάλιασα την
ιδέα αυτή , ότι οι χαρακτήρες και οι καταστάσεις πραγματικά προκαλούν γέλιο και
προχώρησα έτσι για τη μεγάλη οθόνη.
Η Σκηνοθέτης
Η Λέσλι Χέντλαντ είναι σεναριογράφος,
θεατρική συγγραφέας και σκηνοθέτης. Πήρε το πτυχίο της στη δραματική σχολή Tisch School of the Arts της Νέας
Υόρκης. Τα θεατρικά που έγραψε είναι μια σειρά των επτά θανάσιμων αμαρτημάτων: Cinephilia (λαγνεία), Bachelorette (λαιμαργία), Assistance (απληστία), Surfer Girl (νωθρότητα), Reverb (οργή), και Accidental Blonde (φθόνος). Για την τηλεόραση,
συμμετείχε ως σεναριογράφος στο “Terriers” του FX. Οι Εργένισσες είναι η πρώτη της δουλειά στη μεγάλη
οθόνη, ενώ ταυτόχρονα εργάζεται και στο ριμέικ του ABOUT LAST NIGHT.
MIA ΑΠΟΨΗ:
MIA ΑΠΟΨΗ:
Στο δρόμο που χάραξε το περσινό “Bridesmaids” και το παλαιότερο “Hangover”αυτή τη φορά έρχεται μια εξολοκλήρου θηλυκή εκδοχή του χρονικού ενός γάμου και για να είμαστε πιο ακριβείς, ενός bachelor πάρτι, που καταγράφει το… ασθενές φύλο σε στιγμές απείρου κάλλους. Το “Bachelorette” είναι στην πραγματικότητα η κινηματογραφική διασκευή του ομότιτλου θεατρικού έργου της Leslye Headland η οποία αναλαμβάνει εδώ και τη σκηνοθεσία. Τα θεατρικά της εμπνέονται από τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα και εδώ συγκεκριμένα από τη λαιμαργία. Οι Μπέκυ και η Ρέγκαν, Rebel Wilson και Kirsten Dunst αντίστοιχα, ενώνονται εκτός από χρόνια φιλία (ή κάτι σαν φιλία) και από μια κοινή παρελθοντική -κυρίως- βουλιμική τάση. Η δεύτερη, που στο βάθος, δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει αλλά και να αποδεχτεί ότι η στρουμπουλή φίλη της παντρεύεται τον άντρα των ονείρων της μέσης σύγχρονης γυναικάς, ενώνεται με τις Τζίνα και Κέιτι ( Lizzy Caplan, Isla Fisher) και στην προσπάθεια τους να φτιάξουν έναν γάμο, προκαλούν την μια καταστροφή μετά την άλλη. Η φουλ στις αντιθέσεις προσωπικότητα της σύγχρονης Αμερικανίδας παίρνει σάρκα και οστά στα πρόσωπα των τριών αυτών γυναικείων μοντέλων. Οι Kirsten Dunst, Lizzy Caplan και Isla Fisher γίνονται μια ξανθιά control freak, μια μελαχρινή απαθής και κυνική και μια ρηχή κοκκινομάλλα αντίστοιχα και μέσα από τις ερμηνείες τους αποδεικνύουν ότι τελικά το “Bachelorette” αν και μεταγενέστερο και για πολλούς αντίγραφο, είναι στην ουσία πολύ ανώτερο υποκριτικά από το Bridesmaids” .
Λαμπρινού Βίκυ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου